09 kwietnia 2014

Krokiety doskonałe z przepisu na blogu o filozofii smaku i od Maminka kulinarnego



Dzięki za świetny przepis na krokiety.

Na zdjęciu gotowe do odsmażenia.Czekaja na głodnych.






Tu go znalazłam:

https://filozofiasmaku.pl/2014/03/26/krokiety-z-miesem-i-pieczarkami/



Ciasto naleśnikowe na piątkę:

 Naleśniki: 100 g mąki pszennej, szczypta soli, 2 jajka, 1 łyżeczka oleju, 250 ml mleka.




Jak zrobić?

Zobacz pod podanym wyżej linkiem. Chronię prawa autorskie,a jakże inaczej.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Bardzo dobre ciasto na krokiety robi Maminek kulinarny  ADRES

 a niżej zdjęcia naleśników z tego ciasta .Są doskonałe- pięknie się je zawija,są elastyczne,miękkie i bardzo smaczne.Zajrzyj pod adres.



---------------------------------------------------------------

Dobre są także krokiety z kapustą kwaszoną i mięsem 
 z bloga
 Siekierą po jajach
  http://siekierapojajach.blogspot.com/2012/11/krokiety-z-kapusta-i-miesem.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oto dowody rzeczowe wykorzystywania przepisów:

-naleśnik gotowy.

Proces zwijania

według porad:

- na środek nadzienie,

- boczki do siebie,

-zawijanie od siebie.




















Przy odsmażaniu  zwinięty naleśnik zanurzyć w roztrzepanym jajku,potem w bułce tartej i na rozgrzany na patelni
olej z masłem lub dobrą margarynę,a można i na krótko na masełko,aż się pięknie zarumieni.










Na   wielkanocne krokiety 2022 

 zrobiłam niezwykle udane ciasto z przepisu z bloga Dieta moja pasja

Podam składniki i proszę zajrzeć pod adres  tu klik


szklanka wody gazowanej

szklanka mleka

2 szklanki mąki

jajko

2 łyżki oleju 

0,5 łyżeczki soli

ewentualnie tłuszcz do przecierania patelni

robiłam 3 porcje składników i byłam bardzo zadowolona.  Mleko i wodę połączyłam z jajkami, wlałam olej, mieszałam mikserem do lekkiej pianki ,a potem dodawałam partiami mąkę. Pięknie wszystko się połączyło, odstawiłam na pół godziny, trochę rozrzedziłam   wodą gazowaną

 / mam mąkę z młyna a ona ma swoje zalety/

 i upiekłam jak trzeba.


 

Krokiety 24 sztuki 

 z pieczarkami i kiszoną kapustą 

dla większej ilości osób  adres

 


Przepis na krokiety z mięsem z rosołu  adres


Znalazłam jeszcze jeden przepis na krokiety z samymi pieczarkami. Wkrótce go wypróbuję.

http://przekaskinaimpreze.pl/krokiety-z-pieczarkami-2/

Brak komentarzy: