21 maja 2014

ćwiczenia - kręgosłup szyjny

Dodaję skan broszurki ,otrzymanej przeze mnie w gabinecie neurologicznym.
Cierpię na bóle kręgosłupa szyjnego. Nękają mnie czasowo szumy uszne i zawirowania równowagi. Takie objawy także mogą być przyczyną zmian w kręgosłupie szyjnym.
Wskazane poniżej  ćwiczenia pomagają mi wzmocnić mięśnie okolic szyi.

Dodam jeszcze,że ogromną poprawę przyniosło mi spanie na poduszce profilowanej. To naprawdę konieczność przy problemach z kręgami szyjnymi. Kupiłam taką ok. 80 zł, w sklepie internetowym.
To poduszka ortopedyczna.Wybrałam bambusową z francuskiej firmy Herdegen.
Kopiuję zalecenia,bo nimi się kierowałam przy wyborze. Jestem bardzo zadowolona.Mąż też ma taką. Dostał ode mnie na prezent. Syn śpi na innej,takiej jakby twardszej,w środku ma gąbkę,ale nie wiem co to za firma.Ma pokrycie z owczej wełny.Także jest zadowolony.

WSKAZANIA do  stosowania poduszki ortopedycznej / z ulotki dołączonej w paczce z poduszką bambusową/
- polecana osobom chrapiącym, mających problemy z bezsennością
- zapobieganie schorzeniom kręgosłupa
- łagodzenie lub kompensacja skutków urazów kręgosłupa szyjnego
- zmniejszenie dolegliwości bólowych odcinka szyjnego kręgosłupa, pleców, nóg (w zależności od miejsca zastosowania)




                                         
UWAGA - po kliknięciu w obrazek - uzyskasz jego powiększenie.










Ćwiczenia  





Porady jak wspomagać bolący kręgosłup