25 lutego 2015

Kotlety mielone w cieście francuskim, z przepisu Ewy

Kolejny raz ,  z radością i powodzeniem, korzystam z kulinarnych blogów.
Tym razem dziękuję Ewie :

http://wkuchennymoknieewy.blogspot.com/2015/02/mieso-mielone-w-ciescie-francuskim.html#gpluscomments

Pod podanym linkiem jest dokładny opis wykonania wspaniałych kotlecików mielonych, z łopatki wieprzowej, otulonych ciastem francuskim,ze smaczną niespodzianką w środku.
Jedyne co zrobiłam inaczej, to do mielonego mięsa -łopatka wieprzowa- dodałam suchą bułkę tartą / ok. 3/4 szklanki na 1kg mięsa  i dokładnie wymieszałam . Tak robił Bogumił z  Filmy kulinarne na YT/


Kotlecik mielony w cieście francuskim./Zdjęcie elizka seniorka/


















SUKCES !
Dziś pojawił się u nas gość i został zaskoczony takim ciekawym i smakowitym daniem.
POLECAM tę potrawę. Łatwa w wykonaniu i efektowna.

Dodaję moje zdjęcia i kieruję po przepis do bloga EWY.




Link do bardzo dobrych kotletów mielonych Bogumiła,
o których  wcześniej wspomniałam :

https://www.youtube.com/watch?v=_Z51q7_clz4


i moje zdjęcia jako dowód,że je robiłam:


Szybkie notatki z filmiku   Bogumiła :


U  mnie są duże ,ale to akurat można spokojnie zmienić ,według upodobań.


Zrobiłam dla odmiany kotlety mielone zawijane paskiem
boczku.
Samo mięso
/ z łopatki i trochę karczku ,tylko z przyprawami, bez bułki,jajek, dobrze wymieszane/
- zmielone w domu ,uformowałam , zawinęłam paskami boczku,spięłam wykałaczkami , podsmażyłam z obydwu stron ,na malutkiej ilości oleju ,potem dusiłam pod pokrywką z 10 minut i znowu smażyłam po 5 z obydwu stron, aby odparowały i były OK.






Brak komentarzy: