14 lutego 2015

Smalec domowy z przepisu Bogumiła - Filmy kulinarne


Czasami ma się smak na coś ciekawego,domowego, z babcinej kuchni.
Ja jak ja,ale mój mąż często rzuca- coś bym zjadł.


 Polecam tu także,
przy temacie smacowym,
 także lekki smalec gotowany
z bloga Renaty Walczak :

http://reanja.blogspot.com/2015/12/smalczyk-domowy-do-chleba.html

Trzeba go tylko naprawdę gotować dotąd,aż wody nie będzie.Jest bardzo smaczny.Sprawdziliśmy to rodzinnie.





  Przepis na domowy smalec Bogumiła :

https://www.youtube.com/watch?v=jvRxgIxvH9g

To jest filmik Bogumiła z jego serii Filmy kulinarne.

Jak to zrobiłam?

Krok po kroku,obserwując i słuchając mistrza Bogumiła.

Dowody rzeczowe mojej pracy :

Najlepiej zajrzeć do niego osobiście ,  odwiedzając wyżej podany link.


Podam tylko składniki :
Pół kilograma świeżej słoniny,
1główka czosnku
2 cebule
łyżeczka pieprzu
pieprz chili
1łyżeczka majeranku
papryka słodka do smaku
sól

Na filmie Bogumiła kurs robienia tego smalcu.

Bardzo dziękuję mistrzowi.

Smakuje ,jak widać:

W lodówce trzymam żywność w szklanych pojemnikach , z przykrywkami. Szkło jest zimne i wydaje mi się,że dłużej można w nim przechowywać.

Brak komentarzy: