30 września 2021

Gołąbki z nitką ze spiczastej kapusty

Przygotowałam  według przepisu  zamieszczonego na YT   adres

Na filmiku / Czas smakosza/  zastosowano młodą kapustę. 

Ja miałam spiczastą i właśnie z niej zrobiłam,

 wykorzystując przepis podany na w/w filmiku.

Nitka pomagała mi w odwadze podsmażania, przenoszenia,odwracania. 

Łatwo ją zdjąć przed podaniem gołąbków na talerz. 


Z pozostałego farszu upiekłam gołąbki bez zawijania .

Tym razem pomógł mi inny przepis z sieci  adres 

/Ania gotuje/

Po podsmażeniu zapiekałam je  w piekarniku w 150 stopniach przez 30 minut.

Bardzo smaczne i delikatne.

 Na zdjęciu, jak widać, jeden w liściu, a drugi zapiekany.

 

Obydwa można podgrzewać na drugi ,a i na trzeci dzień.




Dziękuję autorkom przepisów i polecam tak przygotowane gołąbki.

 


 

 

 



Brak komentarzy: