17 kwietnia 2020

Naleśniki z serem doskonałe

Doskonałe są  u Eli

blog  Dieta moja pasja  

naleśniki z serem i sosem malinowym   

tu przepis i adres



 

 

Zrobiłam  je, oto dowody:



Pierwszy raz podpiekałam naleśniki na suchej patelni.
Ela ma talent, słowo daję.
 Dziękuję za przepis.


Mogłabym zjeść z 6 dużych....lubię,lubię z takim serem ,nawet bez sosu owocowego.

Zacytuję składniki, a po sposób przygotowania i przepis na sosik
 proszę się udać na blog Eli pod podany wyżej adres.


Ciasto:
szklanka mleka
1/2 szklanki wody gazowanej
szklanka mąki
jajko
szczypta soli
łyżka cukru waniliowego 
tłuszcz do smażenia


Masa twarogowa:

0,5 kg twarogu
jajko
0,5 szklanki śmietany 30%
łyżka skrobi ziemniaczanej
sok z połowy cytryny
cukier brązowy do smaku
 
Sos malinowy 
do naleśników i innych deserów adres : / blog Dieta moja pasja/
 

Dodam jeszcze od Eli  namiar do naleśników z serem i jagodami
 

4 komentarze:

Maminek kulinarny pisze...

Klasyczne naleśniki z serem, złożone i podsmażone. Takie pamiętam z dzieciństwa i one smakują najlepiej:)

Elżbieta K elizka seniorka pisze...

To prawda Maminku.
Jednak Ela z bloga Dieta Moja Pasje odkryła
/ czego nie wiedziałam/,że do sera można dodać mąki ziemniaczanej i surowe żółtko, potem zapiec w naleśnikach, a wtedy serowe nadzienie jest wyjątkowo smaczne.
Ty nauczyłaś mnie stosować przyprawę Harrisa, za co jestem Ci wdzięczna.
Wszystkiego smacznego i zdrowego dla Ciebie i Twoich bliskich.

Maminek kulinarny pisze...

Stale się czegoś uczymy, coś poznajemy i to jest fajne. Też lubię podpowiedzi i chętnie z nich korzystam. Sporo nowych przypraw wprowadziła do naszej kuchni córka, która uwielbia eksperymentować. Teraz nie wyobrażamy sobie żeby ich nie było. Jestem ciekawa jak będzie Tobie smakowała fuśka z naszego przepisu. Pozdrawiamy serdecznie. Zdrówka zyczymy🍀🍀

Urszula - Proste potrawy pisze...


Też lubię:)