13 czerwca 2021

Biszkopt bez proszku z filmiku Ciastkożercy

 

a przepis  mam schowany 

 Zapisuję, bo zgubię


Dziękuję autorce bloga Ciastkożercy 😍👍

W mojej przechowalni świetnych przepisów, pod literą T

mam adres do sprawdzonego biszkoptu z 7 jaj.

Polecam. Tu adres 

 ----------------------------------- 👵

 

A teraz widać na zdjęciach tort,

 który sama potrafię upiec 

 i smakuje nam extra,

nazywa się lekki cytrynowy , mam go

 tutaj pod literką T

a adres bloga autorki przepisu

 Mała Cukierenka taki: 

https://malacukierenka.pl/tort-cytrynowy.html 

 

--------------------------------😊👀

 

O jeszcze fajniej,  bez pieczenia, 

robi ciasta na medal 

miła pani  tu kliknij  

 

Proszę zobaczyć - mój torcik

 / nie miałam tym razem kakaowych herbatników, ale same jasne/ :   

Dekoracja na całości może nie za urocza, 

ale to czysta czekolada i po pokrojeniu smakuje i trzyma się świetnie.

1 komentarz:

Teresa S pisze...

Oj dobrze że tu zaglądnelam bardzo to przydatne Elu