16 czerwca 2019

Makaron z truskawkami i serem. Świetny przepis.

 Wcinam łyżką,bo sos mniam mniam z samych truskawek,
które nie są całkiem porozgniatane.
 Sera w sam raz.
 Zrobiłam z makaronem gnocchi, aby sos nalewał się do tych muszeleczek.

Dla mnie ciut lepszy jest ryż
z truskawkami
 tu go mam: Ryż z truskawkami 

Wszystko wg smaku.
Teraz jest makaron,no to do roboty:









Przepis znalazłam tu  :

No to jemy. Zdjęcie prosto ze stołu
w mojej kuchni. 👧👦


😻 - dobre,dobre -mówi dziadzio.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bardzo smacznie, zdrowo i fajnie  dla dzieci ,

a nietrudno i dla kucharzy, bo z opiami i zdjęciami,

 gotują na stronie alaantkoweblw  tu adres

2 komentarze:

Zielonapirania pisze...

Zamiast sera dodaje śmietanę, a makaron raczej domowy i takie danie jest wspomnieniem dzieciństwa, pyszne!

Elżbieta K elizka seniorka pisze...

Śmietana już nie dla mnie seniorki, ale kiedyś jasne, że tak. W upalne dni takie dania są najlepsze.
Dzięki,że zajrzałaś do mnie i napisałaś.
Pozdrawiam Cię Zielonapiranio.