27 kwietnia 2021

Filet z kurczaka w cieście majonezowym u elizki seniorki

 Znalazłam przepis  tutaj

 wypróbowałam i polecam, bo filet po przygotowaniu okazał się bardzo smaczny.

Zdjęcie moje,

 serwetka od koleżanki, też blogerki.😘

 Moje kawałki fileta były większe niż w przepisie.Też wyszły fajnie.

Po usmażeniu leżały z 5 minut w ogrzanym wcześniej rondlu o grubym dnie, pod lekko uchyloną pokrywką. A może nie potrzeba? Jednak większe raczej muszą dojść, jak to się mówi. No, może nie takie chrupiące...

najlepiej wypróbować samemu.


 Cytuję składniki:

2 jajka
2 łyżki majonezu
2 łyżki mąki
3-4 łyżki wody
sól, pieprz, czosnek granulowany ew. papryka
1 podwójna pierś z kurczaka

Jak to się robi? 

Klik pod adres,podany powyżej,

 bo mi tak wypada zrobić

 i jeszcze podziękować autorce bloga MniamMniam. pl

2 komentarze:

Teresa S pisze...











Elizko super przepis i seretka ładnie się prezentuje pozdrawiam

Elżbieta K elizka seniorka pisze...

Tereso,
dziękuję za odwiedziny i pozdrowienia.Mam nadzieję,że przepis się przyda.Wszystkiego dobrego.