12 listopada 2021

Syrop z cebuli na suchy kaszel elizki seniorki

 

Przeziębiłam się i męczył mnie suchy kaszel.

Szwagierka doradziła mi pić syrop z cebuli z miodem.

Domowy lek  łatwy do zrobienia i przepis prosty do zapamiętania.

Pokroić w cienkie krążki cebulę, a nawet dwie i zalać w słoiczku miodem, tyle  aby je  przykrył .

Koniec przepisu.

 

Postawiłam na noc na ciepłym grzejniku, rano syrop odlałam do szklanki  i piłam po łyżce 2,3 razy dziennie. Szklankę z syropem przykryłam i trzymałam w lodówce. Nie ma co robić za dużo.Lepiej mniej,a częściej, jeśli jeszcze będzie potrzeba.


Można też ten mały słoiczek z cebulą i miodem wstawić do garnka z ciepłą wodą. Potrzymać dotąd, aż syrop stanie się rzadki,a potem zlać go do innego naczynia. Cebulę wyrzucić.

 

 

 

Dobry jest i skuteczny.  



Brak komentarzy: