31 marca 2017

Ulubiony placek dziadka

Mój mąż,a od kilku lat dziadek, ma swój ulubiony placek.
/ Proszę  kliknąć na zdjęcie , zachęcam !/ 

 Orzechy, rodzynki, owoce goi, 3 duże jabłuszka,czekolada gorzka na wierzchu ,
więc nic dziwnego ,że  ten placek jest taki smakowity.
W dodatku jest łatwy do wykonania.
Wczoraj go piekłam w nowej foremce i udał się wyjątkowo.
Wstawiam zdjęcia.
Link do przepisu dam pod zdjęciami.
 Wsypałam tylko 1/2 szkl.cukru trzcinowego i dodałam razem z bakaliami  z łyżkę owoców goi.


Foremkę do ciasta Tescoma Delicja wychwalam pod niebiosa.
 Do placka dziadka
pasuje taka,która ma wymiary 31x24.  Kupiłam też taką samą o wymiarach 36x25 , bo to najpopularniejszy rozmiar.







Po wystudzeniu placka na kratce ciasto kroi się pięknie.
 Nic do foremki nie  przywiera.
Posmarowałam ją  lekko olejem i tyle.
 Piekłam na środkowym poziomie piekarnika przez 45 min.


Przepis jest tu:

http://uelizki.blogspot.com/2014/03/placek-dla-dwojga.html

  / dla seniorów pół szklanki cukru wystarczy/

Brak komentarzy: