28 listopada 2017

Kalendarze dla każdego,a zwłaszcza dla seniorów

Pokażę nasze ulubione kalendarze,które kupujemy od kilku lat.
Sama jestem seniorką i właśnie takie terminarze  lubię i one 
dobrze mi służą .


Znowu ,jak co roku, kupuję  kalendarze


na nowy,tym razem 2018 rok.
 Nie jest to wcale błaha sprawa.
Kalendarz ma mi pomagać,towarzyszyć i mam go lubić za ciekawe,przydatne informacje.



Od kilku lat kupuję sobie i rodzinie
zdzierak " Mały poradnik życia "
lubię go za wielkość,piękną oprawę, codzienne mądrości w języku polskim i angielskim.Są to naprawdę mądre,niebanalne rady o postępowaniu i spojrzeniu na ludzi czy świat.
 Druga strona każdej karteczki jest pusta i służy jako fiszka. 
Znakomity prezent pod choinkę.
                                                 




Drugi niezbędny w domu to kalendarz  notatnikowy -
 zwykle
 "Impresje".
Bez niego życie byłoby niemożliwe. 
Wisi na ścianie w kuchni z zapiskami,imieninani, opłatami.....


















Kalendarz zdzierak 

Vademecum Działkowca 2018   

codzienny przypominacz co mam robić w ogródku.
























Brak komentarzy: